Stemmen in een andere gemeente

Wil je als kiezer uit de gemeente Land van Cuijk in een andere gemeente stemmen? Dan kun je een kiezerspas aanvragen. Met een kiezerspas kun je in elke gemeente van Nederland stemmen. Je kunt dan alleen met deze kiezerspas stemmen, de gewone stempas is dan niet meer geldig. Bij verlies van de kiezerspas kun je geen nieuwe stempas of kiezerspas aanvragen.

Kiezerspas aanvragen

Schriftelijk

Stuur het ingevulde en ondertekende formulier Verzoek om een kiezerspas (K 6-1) (Deze link gaat naar een andere website) met een kopie van een geldig identiteitsbewijs naar gemeente Land van Cuijk. Postbus 7, 5360 AA Grave of per email naar gemeente@landvancuijk.nl.

Een schriftelijke aanvraag voor een kiezerspas moet op zijn laatst maandag 3 juni 2024 door de gemeente zijn ontvangen.

Mondeling

Een mondelinge aanvraag voor een kiezerspas kan tot op zijn laatst woensdag 5 juni 2024 (12:00 uur). Ga met je stempas en een geldig identiteitsbewijs naar de balie van afdeling burgerzaken, Louis Jansenplein 1 in Cuijk. Hiervoor kun je een afspraak maken.

Online aanvraag

Als je DigiD hebt kun je de kiezerspas vanaf 1 mei 2024 online aanvragen tot op zijn laatst maandag 3 juni 2024 (Deze link gaat naar een andere website).