Bezoek alleen op afspraak

Om je beter en sneller van dienst te zijn, werken wij uitsluitend op afspraak.

Afspraak maken (Deze link gaat naar een andere website)

Melding over de buitenruimte

Is er iets kapot in je buurt, ligt er afval of heb je overlast? Dan kun je dat hier heel eenvoudig online melden. Je kunt natuurlijk ook bellen met 0485-854000. Is er sprake van een gevaarlijke situatie? Bel dan met de gemeente.

Voor spoedeisende hulp of direct levensbedreigende situaties, bel altijd 112.

Wat kan ik melden?

Voorbeelden van zaken die je kunt melden bij de gemeente:

Hoe moet ik melden?

Melden doe je via de MijnGemeente app, via de website, telefonisch, Whatsapp of email.

Via de MijnGemeente app kun je een nieuwe melding doen en daarna volgen of deze in behandeling of afgehandeld is. Je ziet ook of anderen een probleem al gemeld hebben.

MijnGemeente app

Je kunt je melding ook doen via de MijnGemeente app. Download de MijnGemeente app gratis in de Google Play of App Store.

Wat gebeurt er met mijn melding?

Jouw melding wordt door de gemeente in behandeling genomen. Ernstige en dringende zaken herstellen we snel, zaken die uitgezocht of ingepland moeten worden duren uiteraard wat langer. Soms kan het probleem helemaal niet opgelost worden. Dan krijg je daar bericht van. Duurt het volgens jou te lang? Bel dan even met de gemeente.

Reparatie van kapotte straatverlichting wordt door een gespecialiseerd bedrijf gedaan. Zij rijden reparatierondes. Het kan daardoor ongeveer 2 weken duren voordat een kapotte straatlantaarn is gerepareerd.

Wat kan ik niet melden?

Voorbeelden van zaken die je niet kunt melden via de app of website: