Materialen lenen bij de gemeente

Als je een evenement organiseert, kun je borden en drang- of afzethekken lenen bij de gemeente. Je zorgt zelf voor het halen en terugbrengen van de materialen.

Materialen lenen bij de gemeente is gratis.

Ophalen

Als je de borden en hekken ophaalt en terugbrengt, ben je ervoor verantwoordelijk vanaf het moment dat je de gemeentewerf verlaat. Als je de borden en hekken niet op een veilige manier vervoert, mag de medewerker van de gemeentewerf weigeren om de materialen mee te geven. De borden en hekken moeten binnen 2 dagen na het einde van het evenement onbeschadigd en compleet worden teruggebracht.

Aanvragen

Bij de aanvraag van je evenement geef je in het formulier aan of je materialen wilt lenen. Daar kun je aangeven welke materialen (soort en aantal) je wilt lenen en wanneer en hoe lang je de materialen nodig hebt.

Schade of verlies

Als materialen kwijtraken of beschadigen, moet je een vergoeding betalen.